Gonulkul canım ikizleri olup rahat hamilelik geciren oldugunu sanmıyorum cünkü tıbben ikiz gebelige zaten hastalık olarak bakıyolar bulantın iki kat oluyor herşey iki kat oluyor ama sen tek bebeğe vermen gerekenleri iki bebeğe bölüştürüyorsun bi o iki kat olmuyor. her ağrıdan korkma çünkü hamilelik zaten tek bebekte olsa ağrılı bi süreç ikiz gebelik şöyle zor görümcem 2 ay önce ikizlerini doğurdu ordan biliyorum ikizlerden biri hastalıklı denebiliyor başlarda mesela bize birinin bağırsakları dışarda büyümüş anneyi zehirleyecek felan dendi ama biraz bekleyince düzeldi böyle para tuzakları çok yapılıyor size endişeye kapılmayın