Toprakkkmilaaa20 Kizimmmm bende 2 gündür aynı şekildeyim ve tedirgin oldum 30+1 iz bizde geçen hafta kontrol baş aşağıdaydı acaba pozisyondan dolayı mı bilemedim 🙄
Kizimmmm Toprakkkmilaaa20 aa 1 gün var aramızda. Geçen hafta gittgimde kızım da baş gelişti. Nolduysa su iki gündür oldu.
Toprakkkmilaaa20 Kizimmmm evet benimde kızım oluyor 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah annelerini de tedirgin etmesinler
Hilosveminikoglus Kizimmmm canım bence normal bişey o. 7-8 saat hç hissetmezsen şüphelen diyo doktorlar.
Kizimmmm Hilosveminikoglus yok Allah'a şükür hissediyorm ama dediğim gbi sanki 20li haftalarin başı gbi oldu iki gundr. Hep hareketli olmasına alıştığım için tedirgin oldum. Teşekkürler.