Ltfye_kvkln merhabalar,
bende spinal anestezi oldum ve iyiki diyorum👍🏽
bende tıpkı senin gibi korkuyordum genel istiyordum ama ısrarla spinal olsun dediler, bebeğinin ilk bağırışını ilk halini kaçırma ve daha çabuk kendine gelirsin dediler ayılma derdi falan yok. Çokta haklılar cidden bunlar her şeye değer. Ben doğumdan sonra ilk günü bel ağrısı geçirdim. Baş ağrısı hiç yaşamadım. Doğum yapalı 1 sene oldu bel ağrısı falan yaşamadım hiç, sadece ilk günü işte. Yine olsa, yine spinal tercihim olur😊