Maviss1 _zehra_ yaaa çok teşekkür ederim en iyisini yapmışsınız dışarda o kadar para vermektense en azından kendi emeğimiz😊
_zehra_ Maviss1 aynen hem çok zevk alarak yaptım hemde ucuza geldi😁 35 e yaptım ben , sizin nekadar tutmuştu
Maviss1 _zehra_ benimki yastıkla 2 si 70 e geldi sanırım yanlış hatırlamıyosam sizin malzemeleri aldığınız yer baya uygunmuş galiba 😊
Maviss1 Zeyno_ ben kayseride oturuyorum burda bu tarz malzeme satan hobi dukkanları var ordan aldm ama internettede vardır bakabilirsiniz😊
Zeyno_ https://i.hizliresim.com/zyvpDj.jpg Arkadaşlar bende bu kapı süsü vardı aslında bunu nasıl degerlenrblrm bebek için ne yapablrm
BusraDevlet83 Zeyno_ Ben Renkli Hayallerim'den yaptıracağım. Çok hoşuma gitti. Canlı canlı modeller.. Hem yaza giriş doğumu olacak nasipse. Bu yüzden ismine yakışır, canlı istedim.