Hanımlar 30+3 hamileyim üç hafta kadar önce akıntım su gibi geliyor ve bozulmuş küflenmiş bişey gibi kokuyor. Dün doktoruma sordum açıkçası bebeğin suyu sızıntı şeklinde de gelebiliyormuş diye de korktum biraz
iltihabın var dedi ama test tahlil falan yapmadan ama ne kaşıntım ne de yanma yok 🤔🤔