Leyla16 Bu ara herkesde oluyor, ben 9 haftalıkken iliskiue girdim. ertesi gun leke basladi .. 2 gun sonra yogun adet görur gibi kan geldi ödüm koptu. gitmedigim doktor kalmadi. icerde hic bisi yok dediler .. gene 11.12 haftalikken kucuk lekelenmem geldi 1 günlüğüne. gecti oda şükür. simdi 14 haftamizi bitirdik şükür yok artik.. Sizde ilac ve iğneye devam edin . iliski yaşamayın, bide yerinizden kalkmayin. uzanin hep. yemege ve tuvalete kalkin tek.