gokcee 30 haftalık hamıleyım saclarımı bırdefa bıt sampuanıyla yıkadım zararı olurmu kokusuzdu sampuannn☹️☹️☹️☹️
Yusufeymeninannesi gokcee canım ben kaç doktor ve eczacıya 1 hafta önce sordum kesinlikle kullanılmaz dediler çünkü kana karışıyormuş
ebebegm gokcee bikere bende kullandım çok bekletmeden yıkadım. kızımda vardı okuldan gelmişti.bişeyde çıkmadı bende hamileydim hemen duruladım. bişeyde olmadı allah korusun. olmaz korkma