Deletedmom127 Kızlar ben saydım 72 gün kalmış doğuma.. 20 Nisan isticem doğumu (tabi bebiş erken gelmezse).. Sizin ne zaman doğum? Ne alemdesiniz ne yapıyosunuz?
1dem Deletedmom127 son 70 program 18 Nisan diyor ama ben o zamana kalmam bebek hiç kalmaz bana öyle geliyor 😁. Hayırlısı olsun inşallah. 😇
Oya27 Deletedmom127 Banada Dr 25 Nisana sezeryan günü verdi ama bakalım kısmet ne zaman olacak sağlıklı sıhhatli alırız kucağımıza insallah.
Kbrckbln Deletedmom127 tam 40 haftaya gore bizde 20 nisan dogum beklıyoruz ama oğlum 8 aylık dogdu sezeryan olmak zorunda kaldım dün doktorum gün verdi 12 nisanda dogum olacak bende koc burcu olmasını istemiyorum işin kötü yanı 19 martta dogurmam lazım kı olmasın ama onuda istemiyorum of napcam bilmiyorum 🤔🙃
Deletedmom127 1dem canım panik atak, taşikardi, astım bunlar var bende. Hepsi nefes problemi üretiyor. O yüzden sezaryen istiyorum canım. Bebeğim doğumda kanalda nefessiz kalıp sıkışırsa çok kötü olur canım
2020_Annecik Minigim_ benimde uygulamaya göre 7 Nisan sezeryan olacağım için Mart sonu olucak inşaalalh Allah nasip ederse
Tlaynz12 Kbrckbln benimde nisan 24 sezaryan mı değil mi daha bilmiyorum ama normal istiyorum ve oda boğa burcu oluyor eşimde bende bogayz anlaşamıyoruz olmasın diye dua ediyorum 😂😂 çekilmez bi evde 3 boğa
Jasminjas Benim de 77 gün kaldı 25 nisan son günü bakalım ne zaman gelcek oğlum, sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım inşallah 😊
Deletedmom127 Ozgelin bende öyle hissediyorum ya valla o his içimden hiç çıkmıyo. Herkese diyorum ben erken doğurcam