İyi geceler güzel anneler ve anne adaylari 😇 9 ay biter mi acaba diye başladiğim yolda çok şükür rabbim sağliklı sıhatli kucağıma almayı nasip etti 🙏 Kendimden bir haberim hamile olduğumu bilmeden hamamlar uzun yolculuklar ağir kaldirmalar temizlik yapmalar derken bir gece sigara içerken sabaha karsı adetimin geçtiğini farkettim tam tamina 10 gün geçmişti evdede test vardı sigarami içip yapayim dedim ama kendimdende umudum yoktu kalktim test yaptim ve iki çizgiyi görünce sevinçten ne yapacağimi bilemedim babamizda evde değildi sabahinada babalar günüydü uykular tutmadi babamiza hazirlik yaptik ve babalar gününü kutladik fasulyemle 😇 ilk 4 ay çok sorun yaşadim yemek yiyemedim mide bulantilari kramplar plasentada kanamalar filan çok zorlu bir süreç atlattik. Zorlu süreçler bittikten sonra 6. Ayima kadar çok güzel bir hamilelik geçirdim hep şekerim olduğunu bebeğimin iri olduğunu bunlari şekerin yaptigini filan dinledim bi kaç doktordan şeker yüklememiz yapildi sonuç temiz şeker yok iri bebeğe döndü iş bu sefer. Perinatoloji doktorumuz bizi aydinlatti soya çekim olabileceğinden filan bahsetti. Herşey yolundayken benim bacak ağrilarim ayağa kalkamamalarim nüksetti. 30. Haftamdan sonra işlerimi yapamaz bir duruma geldim bacaklarim hareket etmiyor sadece tuvalete gidip gelebiliyorum başkada hiç bir işi yapamadim yanimda hep birileri oldu. Birde böbrek büyümesi eklendi buna idrar yolu enfrksiyonum bitmiyor agrilarimin sonu yok. 34. Haftamda benim böbrek sandığım ama yalancı doğum sancisı olan agriyla üroliji doktorum beni doğum doktoruna yönlendirdi. Gittim apar topar ve benim mesai saatim bitti bakamam diye çikti gitti yanindaki doktora rica minnet muayene oldum ve erken doğum riskiyle karşi karsiya kaldim 🤦 rahim kisaligi açilmaya meyilli bir rahim ve gelmek isteyen minigim hemen müdahale edilip ciğer geliştirici filan yapildi. Doktor 37. Haftayi bulursak iyi filan derken ben yeni bir doktor arayişi icine girdim ve Yavuz Aydın hoca ile yollarimiz kesişti ve iyiki kesişti 🙏😇. 34. Haftadan sonra takiplerimizi o yapti ve biz 38+3 e kadar geldik 😇💕 bebek iriliginin genetik olduğunu suyunun gelişiminin normal oldugunu korkmamamizi söyledi ve 4 şubat gününe bize ameliyat günü verdi🙏💕 4 şubat sabahı doğum sancisiyla hastaneye gittik miniğim zaten geleceğini hissetmiş saat 2 de genel sezaryanla ameliyata alindim 2:45 de ameliyathaneden çıkıyordum kendime ameliyathaneden cikmadan geldim ve bebeğimi sordum şükürkı herşeyi çok iyiydi odaya gitmiş beni bekliyordu miniğim 💕😇 4 kilo 500 gramla 54 cm ile dünyaya gelen minik kızım hoş geldin 💕😇😍 hiç bir taramayi yaptirmadim sadece detaylı ultrasyonu yaptirdim rabbime şükürler olsun kii şimdi yanimda sessizce uyuyor 🙏 biraz uzun oldu ama kusura bakmayın hakkinizi helal edin merak ettiğiniz bir şey olursa cevaplarimmm 🙏🙏