Betl35 canm 40 gun gectk sonra geldedı bır hafta sonra gıdıcem bu sefr arastrlcak bnm cok kanamam oluyordu bu ıkıncı kaybım dıeri kucukdu bu bna cok zor geldı normal yolla kendılerı ılacla dusuk yaptrdlr bna bnde bılyorum korkuyorum ınan cok sters yapmakdan hersyde bı sıkntm ckıyor hastanden gelemez oldum bunda sukur.. Ne diyim.. Sen oyle dusunme ewham flan yapma hamılesn ama bızlere cok dua et lutfen😔