YagizAsyaMom
Bahsedilen gaz senin normalde bildiğin gibi bir gaz değil vücut kendini hamileliğe hazırlıyor ve bağırsakların yer değiştiriyor. 7 haftalık bir bebeğin en fazla mercimek kadardır ve henüz yer kaplayacak kadar büyümedi. Mide ve bağırsakların hareket halinde olduğu için siskinliklerinin o haftalarda olması çok normal 30lu haftalarda o şişkinliği gaz olduğunu sende anliycaksin zaten bir gebelik gecirmissin biliyorsundur bebek büyüyünce nasıl bişey olduğunu🙃