Yaman bende tüp bebekle gebe kaldım ben kilo verdim tedaviye başladığımızdada yediklerime içtiklerime dikkat ettim hormon ilaçlarından şişlik oluyordu elbette tüp bebek tuttu 6.haftamda mide bulantım başladı 6 kilo verdim yiyip içemedim şimdi hala bulantım devam ediyor 59 kiloya düştüm mide bulantısı ilacı verdi doktor şimdi 61 kilo olmuşum