gezentianne canım öncelikle doktorun zaten sana anlatmıştır benim doktorum en ince ayrıntısına kadar anlattı çünkü bu vakalarda normal doğum pek önermiyorlar ama perdenin boyutuna göre değişiyor tabiki benim perdem biraz derin doktorum normal yaparsın ama doğum esnasında rahimde herhangi bir yırtılma olursa saçmalarız ve kanamanı durduramayan biliriz dedi %50 şans verdi yani bende hiç riske girmek istemedim ve sezeryan oldum allah razı olsun doktorumun eli çok hafifti hiç zorlanmadım ilk bebeğim sol taraftaydı bu sağ tarafta ve sağ taraf sola göre daha darmış ve doktorum suyun gelir anlamazsın iki kere başıma geldi yırtılma olup bebek anne karın boşluğuna kayıyormuş ve annede hiç bir belirti olmuyormuş birini kurtardım ama diğer bebeği kurtaramadım hiç riske atmayalım bir iki gün küvezde kalsın bence dedi bende tabiki evladımı kaybetme ihtimalindense küvezde kalmasına karar verdim oda bi ihtimal belli girmez bile dedi ama yine bi ukte kaldı içimde amacım seni korkutmak değil sadece bildiklerimi seninle paylaşmak istedim