Arkadaşlar en son 9haftalıkken kontrole cagrdı doktorum 3hafta sonra gel dedi 2li taraöa testine ve ben bişey hissetmedigimden cok korkuyorum bişey oldumu duruyormu bebek diye sizlerede öyle oluyrmu sadece gazım oluyor ama cok merak ediyorum neden böyle hissediyorum bilmiyorum birkere düşük yaptım bundada onun etkisi var galiba kaybetme oyüzden böyle hislere kapılıyorum cok merak ediyorum biyandanda allah sabır versn inşallah saglıklıdır bebişim duruyordur