Azracan bulantı çok kötüymüş ya normal kusmalara hiç benzemiyormuş. Yaşayanların Allah yardımcısı olsun🙏Dün hafiften bi bulantı yaşadım su bile içemedim. Çok şükür geçti sonra. İnşallah tekrar yaşamam:) çünkü zaten çok su içen biri değilim , şuan kendimi zorlayarak 2.5 -3 litre içmeye çalışıyorum her gün sırf bebeğim için.