Amin inşallah sende sağ salim kuağına alırsın inşallah. Benim doktorum ilacı kesemem dedi ve benim nöbetlerin de devam ediyor ama yükseltemedi hamileyken dozda oynama yapamam dedi bende kendimi kollamaya çalışıyorum olabildiğince, antideprrsan da kullanıyordum onu bıraktım ama keppraya devam hala, bebeğe en az zararı olan ilaçlardan biriymiş zaten inşallah bi sıkıntı olmaz bizim şuan bebek önde gidiyor iri ve sağlıklı çok şükür tek sıkıntımız plesentaya giden damarlar 3 tane olmalıylrn bizde 2 tane ama o da bir sıkıntı yaratmadı şimdiye kadar çok şükür