BraErkanebitrk Merhaba hanımlar, 39+1 deyiz henüz açılma sancı vs hiçbir belirti yok. Ultrasonda bebeğin yüzü vajinaya dönük çıkıyor 10gündür bu sebepten de baskı yapamıyormuş. Yüz geliş pozisyonunda yani. Bu durumda olan birini duydunuz mu hiç yaşayan var mı ?