20 haftalık gebeyim panik atak için antidepresan kullanırken hamile kaldım antidepresanı bıraktım şu zamana kadar iyi idare ettiğimi düşünüyorum ☺️ Fakat doğum aklıma geldikçe çıldırcak gibi oluyorum aranızda panik atak olup normal doğum yapan varmı ben hem sezeryan hem normal doğumdanda çok korkuyorum zaten normal otururken bile anlık heyecanlanma yaşıyorum panik atak yüzünden doğum sırasında naparım bilmiyorum aynı durumu yaşayıp normal doğum yapan arkadaşlar varmı acaba aranızda