Bebek_annesi 5 haftalik hamileyim. Randevum pazartesi günü. Şuanda sadece folik asit kulanıyorum vitamin yada ilaç olarak sizler neler kullaniyorsunuz?
Deletedmom0096 Bebek_annesi Ben sentetik folik asit kullanmadım. Doğal yollardan gidermeye çalıştım folik asit ihtiyacını. Hurma ve ayva yiyerek
Canan_olg Bebek_annesi Canım ilk 3 ay sadece folik asit kullanılıyor bebeğin iç organları gelişirken baika birşey vermezler 3 aydan sonra multi vitamin ve kan ilacı başlarlar genelde şuan bişey kullanmana gerek olmadığını söyler doktorun
Seymabebgm Bebek_annesi ilk 12 hafta yani 3 ay sadece folik asit kullandm.daha sonra da vitamin d vitamini spreyi ve demir hapi kullaniyorum 26 haftalk oldk ilk 3 ay sadece folik asit kullanildigini biliyorum ama bana d vitamini de vermisti eksiklogm oldugu icin