Oğlumun pipisini testislerini gösterdi dr yüzde 95 erkek dedi.deli galiba bu doktor dedim içimden nasıl 95 diyor gözümüzle gördük dedim.Sonra kızıma başka dr kesin erkek dedi,ama ben hiç inanmadım cünki içimdeki ses hep kız diyordu.ayrıca gördüğüm uzun şeyin pipi ile alakası yoktu.nubuna kendimde baktım kesin kız dedim zaten.27 haftada kendi zorumla yabancı bir dr gittim kesin kız olduğunu gördüm.neyse o an anladım neden dr yüzde yüz demediğini..