Hanifee1273 Çevremde çok duydum doğruluğu nedir bilmiyorum bakalım aramızda var mı böyle , hamileliğin bir döneminde kanama yaşayanların erkek bebeği olurmuş ?
bimuallime Hanifee1273 Benim de ilk zamanlar olmadı kanamam. Hatta hamileliğim çoook şükür güzel geçti. Ama 12. haftada biraz fazla gezdim sanırım. Eve geldim kahve lekelenmem olmuştu. Öyle korkmuştum ki🙈 sonra gittim bi sebep de bulamadılar devamı da gelmedi. Bebiş erkekmiş.