Kızlar merhaba bu ay Ovülasyon testiyle hamile kalmaya çalışıyorum dün ilişki oldu bugün öğlen 12.30 da ovulasyon testi yaptım t çizgisi c den koyuydu yani bugün yumurtlamam olmuş ama ben bugünü değerlendiremedim eşimin iş yerinde sıkıntı çıktı yarını değerlendirsem olurmu ? Bi dün oldu bide yarın olsa tutarmı bilgi verirmisiniz ?