SecilM GATA yakınsa orda her şeye bakılıyor durumum ciddi olduğu için mi bilmiyorum bana bakmışlardı şiddetli ağrı kanama vardı kimyasal gebelik olmuştu. Etlik Zübeyde kadın hastanesi aciline gittim de kan değerime bakmadılar sadece alttan muayene ederiz dediler bide azarlayıp senin düşük ihtimalin var diye kanmı alacakmışız içeri geç alttan bakalım dediler 😤 Allah sorsun...
ankarada yaşamıyorum ama Gata hastanesinde gerçekten ilgileniliyor...