Semraaaaa 3 ay sonra organik boya ile boyatanlar var biliyorum ama çok gerekli değilse sabredin boyatmayın, riske atmaya gerek yok bence,birde diplere kesinlikle boyanmamalı diye biliyorum.en iyisi doktorunuza danışmak,bide kuaöfrden emin olmak gerçekten organik boya mı?