Didemlii
Benim bel fıtığından dolayı sezaryen olacak şuan 37+3 um ama Dr um 39+0 a kadar kendi gelsin diye bekleyelim dedi ,hem de bebegim 2 hafta kadar ileride ,3 gün önce kontrole gittiğimde ,fıtığın beni iyice zorladığını söyledim çünkü gerçekten oturup kalkamıyorum neredeyse ona rağmen bir hafta daha dayan haftaya konuşalım dedi ,kendi gelen bebek olmuştur ,dünyaya hazırdır mantığında ,aaa bakayım bu olmamış deyip geri koyamiyoruz ,fırın değil en nihayetinde diye latife yaptı bir de🙈🙈Napalim bekleyeceğiz biz de 😔😔inşaallah kendisi gelmek ister kizcem