Guni92 bende 30.dan beri var, karpal tünel sendromu dedi ödemle birlikte ağrı ve uyuşma artar hamilelikte dedi, tuzu tamamen kes bol su tüket dedi doktorum. Tuzu tamamen kesemedim ama azaltmama rağmen uyuşma artarak devam ediyor. Doğumdan sonra geçermiş