Arkadaslar ben 5haftakıkken öğrendim kese etrafımda kanama alanı olduğunu. Bugün 10haftalık oldum doktor hala var diyor. Ne zaman gececek? Yada kese etrafında kanama alanı olup sağlıkla bebişini kucagına alan oldu mu? Bide biraz adet ağırsına benzer agrı oluyor sizde yaşadınız mı ne zaman geçecek 🙁