Serpilmuhammed Merhaba kızlar 28 +3 hamileyim doktor bobregimde büyüme olduğunu söyledi her hamilelikte oluyomus benim durumumda olanlar varmı 😔
Naz90 Serpilmuhammed genelde yaşanıyormuş ama işte ne şekilde nasıl seyrettiğine bağlı degısıyor tabi kimisi önemsiz kimisi müdahale etmelik
Esmaal Serpilmuhammed bende 28 haftalıkken acile gidince öğrenmiştim.bana da doktorum bol bol su içmemn gerektiğini söyledi.çok şükür suyun yararını çok gördüm.şu an 32 haftalığım ve her gün 3.5 litre su içiyorum.doğumdan sonra düzeliyormuş
Zeynpldrr Serpilmuhammed Ben yaşadım inanılmaz agrı cektim . Gunde 4lt su ile eski haline döndü cık sukur
Serpilmuhammed Naz90 13 milimetre olmuş çokta buyumemiş yani 20 gün önce gittigimde söyledi doktor pazartesi tekrar gidicem kontrole eger cok büyümüş tel takicaz dedi doktor ama çok korkuyrm ağrın çok olduğu zaman doktir dedi bilki böbreğin buyuyo çok sukur oylr kötü bi agrim yok
Defnerky Serpilmuhammed geçmiş olsun, benim de sağ böbreğimde vardı, şiddetli ağrı oluyordu artık dayanılmayacak derecede, 1 ay önce tel takıldı. Umarım gerek kalmaz, bozmayın moralinizi bende çok araştırdım ama çok rastlanan bir durummuş
Naz90 Serpilmuhammed benimde 14 mm canm ben geçen cumartesi ve pazar günü çok şiddetli agrılarla acile gittim ama Doğum gibiydi dayanamıuorudm salı da kontrolümüz vardı orda söyledi doktor aynı şeyi söyledi canm suan işin çok tehlike yok sureklı kontrol etmemız laızm buyume devam ederse stent takılacak etmediği sürece ayakta tedavi ederiz dedi 🙁
Serpilmuhammed Naz90 ağrı çok olursa sıkıntı işte ama kolay kolay stent takmazlar çünkü stent takılması çok zormuş allah yardımcımız olsun😔
didematlas Naz90 1 ay oncesin 30mm di.Agrim yok cok sukur.Sol tarafiniza yatin.Bebegin baskisindan kaynaklaniyor.
Zagrozunannesi Nasıl anlıyorlar ya doktorlar benımde agrılarım oluyo tam olarak sızın agrılarınız nerde oluyo🤨🤨🤭
Serpilmuhammed Defnerky saol cnm sanada gecmis olsun benim en çok korkum tel takılması öyle bi durum olsa yani büyüme çok olursa ben kesinlikle takamam
MuratZeynepDiner Defnerky ne gibi belirtileriniz vardı.benim böbreğimden kaburgama doğru ağrı oluyor.özlikle oturunca ve akşamları acaba bende de mi var😔
Betuldnmz Bende de var böbrek büyümesi 32haftalığım şuan fakat 27haftalıkken ağrım başladığında ultrasonla öğrendik çok ileri düzeyde değildi ama yaklaşık 1hafta çok ağrı çektim doktorum sol tarafıma yatmamam ve bol su içmem gerektiğini söyledi uygulayınca ağrılarım yavaş yavaş geçti şimdilik gayet iyiyim ağrım kalmadı Doğumdan sonra tamamen düzelen bi durummuş. Bebeğin büyümesiyle böbrek kanallarına bası yapıyor ve bu da böbrekte sıvı birikerek büyümeye sebep oluyormuş
Serpilmuhammed Betuldnmz geçmiş olsun cnm sanada işallah benimde büyüme olmaz bi kaç gündür agrilarim çok var yarın kontrolé gidicem doktor ne der artik merak ediyorum
Selif Benimde büyüme var ozamanlarda başlamıştı sanırım eğer idrarımı dışarıda falan olupta tutarsan sanırım idrar geri böbreğe cıkıyormus cok ağrı yapıyordu onun dışında şanslıydım ve ağrılarım dayanılmaz olmadıı ama bu sebeple suyu düzenli tüketmeye alıştım cunku idrar olu iltihabı olmamalıyız canım eğer olursan böbreğe kolay yayılıyor sana tavsiyem suya dikkat et şişen olsun elinde ve bitir o suyu suan 39 haftalığım böbrek büyümesinin bir zararını görmedim korkma ☺
Serpilmuhammed Selif şu çok içmeye calisiyrm ama bu kaç gundur az ictigim için agrilarim daha fazla oluyo çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için işallah sağ salim sıkıntısız bebeklerimiz kucağımıza aliriz😊
Selif Serpilmuhammed bazen ister istemez azalıyor içemediğimiz oluyor ama inanın zamanla canınız çekecek alışıyor insan ve vucut istiyor cok wc ye gitmeyi göze alın temizleniyor idrar yollarınız bu şekilde amin inşallah
Selinkrkc Serpilmuhammed sadece su değil çözüm benim doktorum kendini asla üşütme ayaklarını sıcak tut terlik payik çorap ne varsa demişti krndinize dikkat edin tabiki suda önrmli idrarınızıda tutmayın