Geçen haftaya kadar yani 37+3 olana kadar bebeğimin yüzünü ultrasonda hiç görememiştim çünkü hep baş aşağı pozisyonda yüzünü göstermiyordu.Neyse 37 haftadır böyleyken son zamanda dönünce doktorum bebek dönmüş normal doğum icin bir hafta bekleyelim bu saatten sonra dönmez ama bekleyelim dedi bana bugüne kontrole çağırdı zorunlu sezeryan raporu alıp ve günü bekirlemek icin.Bi gittim bebek yine dönmüş bir haftadır kendimi sezeryana alıştırdım günü 10 Şubat olacak derken yine Normal doğum pozisyonu almış dedi bugün 38+2 de.Git haftaya gel çatı muayene göre karar verelim dönerse dönmezse duruma göre dedi.Özel hastane normal doğumu destekleyen bir doktorum olması süper birşey evet ama bu belirsizlik beni öldürecek.Ve ben bebeğimin döndüğünü hissediyorum çok ağrılı dönüyor .Cok sabırsızım normal doğumun hızlanması icin ne önerirsiniz güzel anneler 🙄 belki dönmeden kanala girer de doğumum başlar bebek çok hareketli durmuyor içimde.Ayrıca 3,500 kilo 52 cm olmuş 40.haftaya kadar düşünemiyorum durumunu😱