DuyguDemir3 Kızlar yarın kontrolüm var 12+4olucaö çok heyecanlıyım sizce cinsiyet öğrenebilecek miyim bana dua edin 🤲🏻🤲🏻
Sedaahmett DuyguDemir3 bence daha erken . Doktor tahmin etse bile emin olamiyor insan. Benim iki hamileligimde de 16.haftada doktor tahmin etti. 20.haftada ayrıntılı ultrasonda kesinleşti cinsiyet. 12.hafta erken bence. Tahmin etse bile sonradan değişebilir yani
Pambuk71 DuyguDemir3 bende öle gittim ense kalınlıgı ölücümünü yapana ultrasyonla gördük erkek demişlerdi 12. Haftamda erkek dediler 17.haftamda kız oldunu ögrendim suan 21 .haftamdayım
Zeynoo21 DuyguDemir3 kızım da 12+3 ogrenmıstım sımdı ıkıncı bebegıme hamıleyım daha ogrenemedık 11 haftalıkken gıttk soylemedı