Dunyammm benim yengem Emekli ebe hemşire ilk doğumda annemin başından eşarbını alıp karnını çekebildiğince içeri çek dedi ve karnımı bağladı hastaneden çıkıncada korse almıştı. Ameliyatlı karın normal doğum gibi değil toplanmaz demişti. Zaten ameliyatı rahimin hemen üstü sen göbek altından yukarıya kadar olan kısıma takıyosun korseyi ve acımıyor ben kullandım karnım dümdüz oldu. Şimdide yamuna diye bi korse markası var onu inceliyorum muhtemelen ondan alırım diyorum☺️