mandalina Kız bebeğim olacak inşallah sizce hangisi?🌸 🌿 Melisa 🌿 Defne 🌿 Zeynep Defne 🌿 Zeynep Ela Babası Zeynep istiyor daha çok klasik isim seviyor. Ben değişik bir isim olsun istiyorum önerileriniz nelerdir??
Prenses001 mandalina benimde kızım olacak inşallah bizimde baba zeynep istiyor biz zeynep sare 💖koyduk bende sadece zeynep olsun istemedim bende sare ekledim yanına içimize sindi 😊
Sonay38 mandalina bence cok güzel defne ismini severim ama biz koyamıyoruz melegimize 😒 zeynep defne çok güzel isim ❤️
Degisken İki isim koyduğunuzda ikisiyle de seslenmiyecekseniz ya melisa koyun ya defne tek olarak. İkisi de güzel ama Ben olsam melisayı tercih ederdim.
Didi6 mandalina Melisa ve Defne isimlerini iyi araştır canım. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/melisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1 http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1