Emmur1524 Üç aylık hamileyim ve hiç doktora gitmedim üst üste taziyemiz olduğu için gidemedim ve korkuyorum kötü bir şey vardır diye
Ponciginannesi_ Emmur1524 dua et canım herşey Allahtan. Birşey olmaz Allahın izniyle. En yakın zamanda git için rahat etsin 😊
Dilarailhan Emmur1524 içini ferah tut birşey olmaz gidip muayeneni ol kullanman gereken ilaçlar yaptırman gereken testler vardır onları hallet bebeğini ve kendini düşün
[silindi] Emmur1524 başınız sağ olsun öncelikle canım. Analarımızda eskiden gitmezlerdi doktora. Ama sen ilk fırsatta mutlaka git kan değerlerine tansiyonuna şekerine baktır. Allah’ın izniyle bir şey yoktur korkma🙏🏻🙏🏻
Sahinsec Emmur1524 korkmak yerine bir an önce gitmelisin bence bir şeyi de yoktur inşallah kötü düşünme