wasdxz007 alabiliyorsanız mustelayı alın ama pahalı, lierac diye kremde çok iyi olduğu söyleniyor.ben Bio oil aldım 3 gündür her aklıma geldikçe kullanıyorum.birde hindistan cevizi yağı aldım.bir ondan bir ondan kullanıyorum.Bu işte önemli olan genel olarak nemli tutmak yani marka işi çok fayda ettiğini düşünmüyorum.çünkü mustela en pahalısı onu kullanan da çatlamış. yağları kullananlarda çatlamış.önemli olan galiba sık sık nemlendirmek,