Utayturku 24 haftalık olucaz inşallah hafta başında. Bi haftadır göğsümden beyaz sıvı geliyordu normal dediler bugün sarı olmuş bu sıvı ama normal mi? Kontrolüm haftaya cuma ancak o zaman gideceğim doktora 🙄
Ozgdnc Utayturku gogsunuzden gelen sıvı kolostrum. Kendiliğinden akiyorsa sıkıntı yok ama lütfen sıkıp geliyor mu diye kontrol etmeyin çünkü bebeğinizin bağışıklığı için kolostrum çok önemli. Benden de gelmişti o haftalarda, doktoruma soyledigimde normal olduğunu ama özellikle sikmamami ve gogusleri uyarmamami söylemişti doğumu tetikliyormus. Ayrıca iltihapli, kanlı bir sıvı gelirse direkt kendisine söylememi söylemişti bilginiz olsun
Gul6100 Normal canim ilk sut denilen kolostrum geliyor gogusunuzden.Merak etmeyin kotu birsey degil bu sut damarlari genislemeye basladikca göğüste adapte olmaya calisiyor sut hormonlarinin etkisiyle
Gul6100 Utayturku Evet normal caninizi sıkmayın bende de suan ayni akinti var 😊 bende 23 haftaligim. Rica ederim
Utayturku Ozgdnc sarı olmasının sebebi iltihap sanmıştım bende. O yüzden korktum. Sıkmıyorum hatta dokunmuyorum bile. Teşekkürler ☺️
Bellazarea Utayturku Akması çok normal, bebeğinin ilk 2-3 gün içeceği şeydir kolostrum, altın süt olarakta geçer. “yaşlanmış süt” beyaz olan süttür 4-5. günden sonra gelmeye başlar, kolostrumun değeri sütten çoook çok fazladır, korkmayın 💕