Slnbsr Suleynkmor bende tek seferde geldi hatta sancım başlamıştı hastaneye geçtim, tam ebe açıklığıma bakcaktı çatala çıkmadan böyle pıt diye bişe hissettim nişanım gelmiş
Yildizim Suleynkmor sabah biraz gelmişti bekledim. Akşam çok yoğum geldi ardından sancılar başladı. Sonra hop doğuma 😊😅
Belislina Sabaha karşı az gelmiş doktora gittim hemen eve gönderdi yoğunlaşınca gel ded gün içerisinde kesildi akşam yoğunlaştı doğuma girdim 🙃
Suleynkmor Belislina Allah uzun ömürler versin 🙏🏻🙏🏻 Benimki sabah başladı akşam yine olunca normal mi değil mi bilemedim darısı başıma 😊
Slnbsr Suleynkmor benm sancım gelmişti hatta gece 2.5 ta başladı 6 da hastaneye gittim taa hastanede geldi bi daha nişanım
Suleynkmor Belislina Amin doktorla konuştum her an olabilir dedi yarın kontrole çağırdı sabırsızlıkla beklemedeyim😃
Slnbsr Suleynkmor ben tam 40+1 de doğurdum ama mesela benim arkadaşımda hiç nişan falan gelmedi herkeste aynı belirtiler olmuyo