Arkadaşlar 17+6 haftalık ikizlerime hamileyim.İki gündür karnım sanki sertleşti ve daha büyük duruyor sanki.İcime bir kuşku düştü bişey yoktur değil mi böyle olan anne adayları oldu mu çok korkuyorum annem de ailem de bu kadar pinpirikli olma bişey yoktur vs dedi araçta olmayınca acile gidemedim yaşayan var mı acaba ?