Anne1_ merhaba kendiniz üzmeyin, benimde bebeğim zayıf bir bebek, suyu az; sizin gibi suyumu havuç suyu, deveci armut ve su ile artırmaya çalışıyorum, 37. haftaya kadar hep tereddütle geldim, hep 2500 kg geçebilirsek harika diye düşündük. 2500 kilo benim doktoruma göre kötü bir kilo değil ve sağlıklı bir bebeğinizin olmasına engel değil.