Seymasezer 33+2 haftalık hamileyim bebeğim aşırı derecede çok hareketli. Birde dehşet bir sırt ağrım var. Az iş yapim yada ayakta durum sırtım kopuyor ağrıyor🥺 normal midir yoksa sancı belirtisi midir
Kuskus Bende 33+3 aynen akşamları özellikle sağ tarafımdan başlayıp sırtımda sonlanan saatlerce geçmeyen, sanki bedenim hiçbiyere sığmıyomuş gibi beni daraltan..