Kilosu 1800gram dedi doktor biraz zayıf dedi ama normal dedi normal mi sizce kilosu bu haftada olan anneler benekleriniz kaç kilo? Bide benek aşağıda biraz dedi erken doğum olabilir mi adet sancısı gibi sancılarım oldu iki gün boyunca çatı ağrısı dedikleri özel bölgem çok ağrıyor yatağa inip çıkarken doktorum pek açıklayıcı konuşmuyor herşeye normal deyip geçiyor yaşadığım yerde başka seçenek yok doktor olarak bilgi sahibi anneler yorum yapabilir mi