Uvercinka Arkadaşlar 28+0 haftadayım ve kabir azabı gibi diş ağrım var. Doktorlar dokunamayız bile diyorlar. 2 gündür tek çözüm karanfil yağını buldum ama sürekli kullanıyorum. Bi zararı var mı, kullanan var mı?
Dilekerdmr Uvercinka zararı olmaz ilk hamileliğimde onunla geçirdim doğum bitti felaket bi ağrı sancı şişti iltihap su içemez oldum sonra çekildi
Merveceee Uvercinka bende hep kullanıyodum zararını görmedim canım ama dia ağrısı çok kötü ilk hamiellegimde 7 ay boyunca çektim
brcaky Uvercinka nar suyuyla gargara yapın günde 3-4 kere muazzam bişey. Sıkın sürahiye doldurun bir bardaktan gargara yapıp sürahiyi buz dolabına koyun bana doktorum söylemişti işe yaradı
Berrin123 Uvercinka bizim bir tanıdık o sebeple erken doğurdum diyordu.tetiklermiş. Ne derece doğru bilmiyorum
Uvercinka Dilekerdmr Merveceee içim ferahladı inanın ki, özellikle ilk hamilelği onunla geçirdim diyince 🥰 Çok teşekkürler 🙏
Poncikveannesi Ben bide 2 kutu antibiyotik kullandım o biçim apse yapmıştı doğumdan sonra çekilecek yeni haftalarımda kırılmıştı git gide apse yaptı tabi çok pis bişey yaa
Uvercinka Poncikveannesi Kesinlikle dayanılacak çile değil 🙄 Tbakc sanırım benim de önümde 12 hafta var ve kutu kutu bitireceğim gibi görünüyor 🙈
Tbakc Cnm hic bise olmuyor korkma Doktorum söylemişti bise olmaz diye ben kutu kutu bitiriyordum eee ilac yok mğdahale yok ağrı dayanılacak ağrı deil korkma yani cnm
Poncikveannesi Uvercinka diş doktoruna göründünmü canım doktorunun onayıyla antibiyotik veriyor bebeğe zararı olmayan cinsten enfeksiyon da bebeğe zarar biliyosun Allah şifa versin çektim biliyorum çok zor
Uvercinka Poncikveannesi perşembe sabahı göründüm antibiyotik yazıldı, dün cuma günü akşam aşırı azdı gözlerimden yaşlar gelircesine apar topar yine gittik. 28 haftalık olduğundan hiç bir doktor müdahale edemez dedi. Erken doğum ve anestesi sonucu zihinsel gerilik olabileceğini söyledi. Kadın doğum doktorunun onayıyla belki üniversite hastaneleri müdahale edebilir dedi ama bana sonuçları söyledikten sonra gidip çoçuğuma bu kötülüğü yapamam.
Poncikveannesi Uvercinka canım antibiyotik etkisini gösterir sabret çok zor biliyorum sabahlara kadar inletti beni de ama antibiyotik etki etmeye başlayınca daha dayanılcak hale geliyo ben narı sıktım onu iltihaplı bölgede çalkaladım onun da etkisi oldu ama antibiyotiği içtiğin vakitlerde yapma sakın