Pispispis_06 anladım canım ben denemek için bi alayım bakalım, önümüz yaz aslında atletten çok sütyen gerekecek sıcak bakımından benimde nasipse Mart ortası Doğum ,maşallah bol bol olsun da tek biz evde öyle gezmeye razıyız 😁Aynen öyle zamanla deneyimle olur