Eebbrruu canim nescafenin içinde yok yok ve normal bi insanin vücuduna dahi zararı cok ben daha sokmuyorum evime bile ama türk kahvesinin bi sakıncası yokmus abartmamak kaydıyla 😀 ben sade sevmiyorum sütlü yapiyorum hep daha güzel oluyor tercih meselesi tabii