Nurvec Kizlar herkeze slmlar ya ben 30 hafta oldum bugun 30 haftadan sonra bebek hareketleri azalir diyorlar ne kadar azalir ben panik bir insanim 2 saat kipirdamazsa icime kurt dusuyor
Sudeeali Nurvec kişiden kişiye bebekten bebeğe değişirmi bilmiyorum fakat 37. Haftadayım ve hareketleri iyice coşmuş durumda çok fazla hissediliyor dışardanda görünüyor kafanıza takmayın bence
zelis63 Nurvec canm tekmeleri gercekten çok azalıyor ama dönüşleri yer değiştirme hareketleri falan çok oluyo ve can acıtıcı oluyor sertlesiyor falan hissediyosun sürekli yine korkma
Kircicegi-34 Nurvec 37.haftama geldim bu hafta azalfi canim snairim yeri iyice daraldi oglumun kiyamam ben ona cok agir agir kipirdiyor ama anlarsin muhakkak ssssiz bi odada avuc icinle
1dem Nurvec bende oynamadı falan diyorum. 7 yaşında oğlum var anne uyumuştur diyor ☺️ hiç panik yapma bence canım hareketi azalırsa da haklı yeri dar 😁
minikmelegim_ Yok ya ben 33oldum hala kipir kipir bir dakika durmuyo hatta dun gece uykudan uyandirdi o denli tekmeliyordu hatta çirpiniyodu icerde 😂 ama can yakıyor 😐
Irmakkkk minikmelegim_ hiç mi durmuyor? Benim bebeğim günün aynı saatlerinde hareket ediyor günde üç veya dört öğün, kalanında uyuyor bence .. hiç durmuyor derken ne aralıkla hareket merak ediyorum bir çok anne böyle söylüyor da bu forumda?
Nurvec 1dem evet ama cok panik bir insanim odum kopuyor aklima turlu turlu seyelr geliyor bir saat iki saat kipirdamadigi zaman
minikmelegim_ Nurvec galiba 29 yada 30. Haftamda bir gun aksama kadar hic hissetmedim sonra aksam babasi onu oksayinca kıpırdandi. Cok endise etmiştim ama normall :))
minikmelegim_ Irmakkkk illaki uyudugu saatler var😂 bu hiç durmuyor algısı sanırım hareket etmediği zamanlari farketmiyoruz hareket edince de sanki hiç uyumamis gibi geliyor😀 ama benim kizim cok uyumuyor bence 1 saat aralarla hareketli herhalde. Gece yatmadan hareket ediyor mesela hareketi bittiginde ben uykuya daliyorum eminimki o da uyuyor cjnku artik gece gunduzun farkindalar. Sabahta kaldiriyo zaten beni😂 ben 7 de ezana kalkiyorum o da kalkiyor yani hareket ediyor. Ben ne zaman koltukta uzansam otursam hareketli oluyo cok az hareket etse bu durumun farkina varir endiselenirdim herhalde :)
Sudeeali Ayrıca bebekler uyuyor kıpırdamadığı anda genellikle uyuyolarmış uyanıncada hissederseniz zaten, artık kaburgam ezilmiş gibi hissediyorum geceleri uyuyamıyorum uyandırıyo o kadar hissediliyo yani hareketleri ☺️😀
Ozgdnc 34+3 haftalık oldum hala kıpır kipirlar. Tabiki gün içinde uyuduklari oluyor. 33.haftamda ciğer geliştirici vuruldum ozaman çok azalmisti hareketleri ama doktoruma yazdığımda 24 saatte 10kere hareket ettiyse yeterli demişti bilginiz olsun 🤗