Selinnnce Solmazkarakus12 memnun kaldim dogum aninda cok rahatti fakat sonrasinda 1- 1.5 ay bel agrim oldu kitleniyordum resmen. Epiduralden degil dogum sirasinda zorlanmadan dolayi agri dediler ama bilemiyorum
Yildizim Ozlemyldrm Baştan anlatayım o zaman😊4 cm açıklıktan sonra yapıyorlar iğneyi. 4 cm e kadar ağrı eşiğine bağlı aslında ben çok sancı çekmedim 4 cm e kadar. Ama şunu itiraf edeyim epiduralsiz devam edebilir miydim bilmiyorum. iğne yapılırken hiç hissetmedim hatta doktora ne zaman yapacaksınız diye sordum yaptım bile demişti☺️Epiduralden sonra bir rahatlama geldi ki anlatamam müthiş bir şey mucize resmen😂o yüzden kesinlikle öneririm. Epidural yapıldıktan sonra sancı hissetmedim o kadar rahattı ki hemen hastahaneyi turlamaya başladım kantine falan indim. Sancı hissetmedim sadece çok az kasılma hissettim. Epiduralden sonra moral tavan yaptı ben de sohbet muhabbet.. epidural takıldıktan bir saat sonra açılmam 8 cm oldu açılma çok hızlı ilerledi yani. 8 cm den sonra beni doğumhaneye aldılar hazırladılar falan doktorum geldi baktı doğum başlamış dedi. Ebe ıkınmam için birkaç damla suni verdi. Taktı suniyi ama hissetmedim yani. Doktorum ıkınma zamanı söylüyordu ıkın diye. 3 ıkınmada da doğum oldu şükür. Sonrasında hiç bel ağrısı ve baş ağrısı yaşamadım.
Ozzzgeee Bnmde cok merak ettiğim bir konu herkes o tehlikeli yok baş agrısı bel agrısı yapıyor vs dye anlatıyorlar gerçekten dogru mu acaba
Nf3346 Yildizim ya bende istiyorum ama doktorum anestezi uzmanımiz sadece sabahları oluyor dedi. Şansıma yani sabah gidersem olursa olacak yoksa yok. Bide özel hastane çok saçma değil mi.
Zeyneptoprak Yaptırmıcam diye anlaşmıştım doktorumla dayanamadım doktor gelene kadar zaten açılmam ilerlemişti iğne oldum hemen doğumhaneye aldılar doğurdum 😅 ıkınırken sancı çekmedim sadece son 10 dakikayı rahat geçirdim dayanadabilirmişim aslında
Yildizim Ozzzgeee Zaten uyuşma falan olmadığı için anlamıyorsun ne zaman geçti diye Doğumdan sonra odaya alındım odada çıkardılar.
Aselikram Evet kızlar bazıları bacaklarını hissetmiyormuş bir süre,benim kuzenim doğumun ertesi akşamına kadar hissetmemiş bacaklarını bende tedirginim açıkçası ya ne yapsam bilmiyorum
Yildizim Aselikram o zaman onunki yapılırken bir sıkıntı yaşanmış. Çünkü normal doğumdaki epiduralde uyuşma yok sadece sancı hissetmiyorsun. Bana yapıldıktan sonra gez denilmişti. Hiç uyuşma olmadı