Kızlar ben herhangi bi test yaptırmadım detaylıyada girmedim bir sürü şey söylüyorlar kafam karışık diye gerekli vitaminli şeyler yedim birde inançlı biriyim acıkca yaptırmak istemedim doktor bir sürü laf söyledi yok ilgisiz gebelik yok öyle Böyle sonra 1 dakıka bile olmamıştır bebeğe bakalı ilaç yazdırmak icin gitmiştim doktorada gitmişken görmek istedm bu Bebek ters şimdi ne olucak normal doğum yapamazsın sezeryan dedi bu insanlar ne kadar egolu anlamıyorum herkezin düşüncesi farklı yani yaptırmadım sonucta böyle birşey de varsa eger dönen varmı bebegi yada her Bebek zaten illaki oynuyor yer değiştiriyor bakarken öyle denk gelmiş ola bilirmi?