Doktorum herhangi bi düşük tekliken yok bebeğin tutunma yeride çok iyi endişe edilcek bişey yok ağır iş yapma yeter dedi. İçimi hiç bişey rahatlatmıyo.Anne olunca anlarsın derdi ya annelerimiz.Biraz çabuk anladık sanki.Ne kadar kıymetli bu minicik fasulye kadar şey 🙏🏻 Allah kucağımıza almayı nasip etsin