Yumurtlama tarihim 29 ocak beklenen adet tarihim bugun adet olmadım ama çok onceden randevu aldigim icin yinede gidip Değerlendirmek istedim doktor normal kartindan ultrasonla bakti ve gyno lomexin fitil verdi bu ilaci kullanıp hamile kalan var mı aranızda biliyorum yumurtlama icin felan degil bana da zaten normalden biraz daha koyu sari akintim var diye verdi ama 6 sene oncede boyle bir sebepten ismini hatirlayamadıgim bir fitil verdiler ondan sonra hamile kalmișim ogluma deneyimleriniz varsa ogrenmek isterim? Gebelikten bi beklentim olmasa da doktor yinede adet olana kadar ilac sokturucu felan kullanma bu isler belli olmaz bi gunde yukselen degerler gordum kana gecmemis olabilir dedi. Acikcasi Bu aydan bi umidim yok sadece fitil hakkinda bilgi almak istiyorum yardimci olursanız sevinirim 🙏🏻