kartanesi26 28+3 haftaligim kizlar nasil desem ki rahmimde bi baskı var sanki dusecek gibi birsey ağrıda var bugun oldu normalmi ki acaba .. ilk kalktıgımda ayaga daha cok agriyo yurudukce geciyor biraz
Annevecanliblog Canım doktoruna git hemen burada hepimiz farklı farklı sorunlar yaşıyoruz her şey olabilir bizim dediklerimize göre canını sıkma ya da rahatlama en iyisi doktorun söylediği
kartanesi26 Annevecanliblog haklisin canım ilk.gebeligim benim bebek baski yapıyor dur falan diyen oldu hafta sonu geldi pzrtesj gideyim doktora
kartanesi26 Annevecanliblog yok canım randevusuz kabul etmiyor doktor ayin 20 sine gideceğim anca agrim var azaldi biraz oturup kalkkerken ağrıyor
kartanesi26 Annevecanliblog canim bugün ozele gittim hem cinsiyetini ogrendik cok şükür :) o.agriyida baskiyida sordum kafasi assagida baski yapiyor normal dedi 🥰 cinsiyete ayrintilida erkek demislerdi ama kız mış🤗
Annevecanliblog kartanesi26 aman o zamana kadar çok dikkat et doktor dedikten sonra rahat edersin geçmiş olsun şimdiden
kartanesi26 Annevecanliblog ediyorum canım yatıyorum oyle.yorucu bi is yapmıyorum doktora gtseydim icim rahatlicakti