purplemoon bende de var 18. Haftadan beri. Erkek bebek mi? 4.dereceye kadar kateter takilmiyor idare ediliyor, ona da üroloji karar veriyor. Kreatinin istiyorlar benden, bobrek fonksiyonlarinin ne durumda olduğunu gormek icin. Sen de bir üroloji doktoruna git eger seni tedirgin eden kadin dogum ise takilma cunku onlar motomot konuşuyorlar.